1 Σεπτεμβρίου 2011

Αυξάνεται στους 12 μήνες η στρατιωτική θητεία

0 σχόλια

Δεν έχει εισαχθεί τίτλοςΣτους 12 μήνες θα αυξηθεί σύμφωνα με πληροφορίες η στρατιωτική θητεία, και μάλιστα δεν αποκλείεται η εφαρμογή του μέτρου να ξεκινήσει από την επόμενη ΕΣΣΟ. Παράλληλα, στο υπουργείο Άμυνας δεν αποκλείουν να ξεκινήσει ξανά η κατάταξη κληρωτών στην Πολεμική Αεροπορία και το Πολεμικό Ναυτικό.
Σύμφωνα με αξιωματούχους του υπουργείου Άμυνας, η αύξηση της θητείας είναι αναγκαία, λόγω της οικονομικής κρίσης, αφού έχει περιορισθεί η πρόσληψη επαγγελματιών στρατιωτών πενταετούς θητείας. Στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας πραγματοποιούνται αλλεπάλληλες συσκέψεις, προκειμένου να οριστικοποιηθεί το νέο καθεστώς....




Πηγή:http://www.parapolitika.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου