Μέχρι 23 Οκτωβρίου 2011 θα ισχύουν τα φοιτητικά πάσο του 2010
Παράταση δόθηκε για τα φοιτητικά πάσο. Τα πάσο που μέχρι πρότινως θα ίσχυαν μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2011 θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες των ΑΕΙ και ΤΕΙ μέχρι και τις 23 Οκτωβρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου