Από τους ασθενείς με λοίμωξη από τον ιό του Δυτικού Νείλου, 36 είχαν λάβει εξιτήριο από το νοσοκομείο και 15 νοσηλεύονται ακόμη, από τους οποίους οι 6 σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ). Ένας από τους ασθενείς δεν έχει νοσηλευτεί σε νοσοκομείο....
Η επιδημιολογική επιτήρηση της νόσου, η συστηματική και έγκαιρη καταπολέμηση των κουνουπιών και η εφαρμογή μέτρων ατομικής προστασίας από τα κουνούπια αποτελούν τα πλέον ενδεδειγμένα μέτρα για τον έλεγχο της νόσου, αναφέρει το ΚΕΕΛΠΝΟ.
Πηγή!http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου