Pages

28 Σεπτεμβρίου 2011

Αφαίρεσαν από τον Πάγκαλο τον τίτλο του επίτιμου δικηγόρου!

Αφαίρεσαν από τον Πάγκαλο τον τίτλο του επίτιμου δικηγόρου!
Πριν από λίγη ώρα, το ΔΣ του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, αποφάσισε να αφαιρέσει από τον Θέδωρο Πάγκαλο τον τίτλο του επίτιμου δικηγόρου!
Επρόκειτο για μια εξέλιξη που αιφνιδίασε αρκετούς, αν και στους δικηγορικούς κύκλους, το σενάριο αυτό διακινείτο εδώ και μέρες.
Προφανώς, τον…
έφαγε η περιβόητη ατάκα «Μαζί τα φάγαμε».
ΠΗΓΗ: parapolitka

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου