
Ο Φραγκίσκος Αλβέρτης δεν θα βρίσκεται πλέον στη θέση του βοηθού μάνατζερ, αφού αποφασίστηκε να μην ανανεωθεί η συνεργασία του με τον Παναθηναϊκό.
Το τέλος της συνεργασίας μεταξύ της «σημαίας» του συλλόγου και των «πρασίνων» είναι στο πλαίσιο των περικοπών και της συνολικής μείωσης του μπάτζετ.
Έτσι, από την στιγμή που ο Αλβέρτης δεν δέχτηκε ....
τη μείωση αποδοχών που του έκανε ο Παναθηναϊκός, η ομάδα αποφάσισε το τέλος της μεταξύ τους συνεργασίας. Με αυτόν τον τρόπο ο Φραγκίσκος Αλβέρτης αποχωρεί από τον Παναθηναϊκό έπειτα από 22 χρόνια στην ομάδα.Παράλληλα, με αρκετούς απόντες ξεκίνησε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τη νέα αγωνιστική χρονιά. Οι»πράσινοι» θα ακολουθήσουν πρόγραμμα διπλών προπονήσεων μέχρι τις 7 Σεπτέμβρη, και σίγουρα όλοι στο σύλλογο ελπίζουν η σεζόν να είναι μακρά και επιτυχημένη, όπως και πέρσι.
Οι Νικ Καλάθης, Μιλένκο Τέπιτς, Κώστας Καϊμακόγλου και Άλεξ Μάριτς έχουν υποχρεώσεις με τις Εθνικές τους ομάδες, ο Ίαν Βουγιούκας που έχει επιπλέον άδεια εξαιτίας της συμμετοχής του στην προετοιμασία της Εθνικής Ελλάδος, καθώς και ο Στίβεν Σμιθ που αποκτήθηκε μόλις χθες (31/8).
Παρόντες βεβαίως το προπονητικό επιτελείο προεξέχοντος των Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς και Δημήτρη Ιτούδη, ενώ και ο Πατ Καλάθης με τον Ντέιβιντ Λόγκαν έδωσαν κανονικά το «παρών».
«Είναι ένα όνειρο να παίξω στον Παναθηναϊκό υπό τις οδηγίες του Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Είναι πολύ μεγάλη ευκαιρία για μένα να αγωνιστώ σε μια τόσο μεγάλη ομάδα. Θα προσπαθήσω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για τον Παναθηναϊκό».
«Από μικροί θέλαμε να παίξουμε συμπαίκτες με τον αδερφό μου και τώρα θα έχουμε πια την ευκαιρία. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό«, είπε αρχικά ο Πατ Καλάθης, για να πάρει τη σκυτάλη ο Ντέιβιντ Λόγκαν.
«Ήρθα στην Ελλάδα πριν μερικές μέρες και γνωρίζω σιγά σιγά τους ανθρώπους. Ξέρουμε ποιοι είναι οι στόχοι μας και θέλω η ομάδα να κατακτήσει την Ευρωλίγκα όπως και πέρσι».
«Έχω παίξει πολλά χρόνια στην Ευρώπη και είναι μια πολύ καλή κίνηση για εμένα να έρθω εδώ. Έχω ακούσει πολλά για τον Ομπράντοβιτς και πιστεύω ότι θα μάθω πολλά από αυτόν«, δήλωσε ο Αμερικανός.
Τέλος, ο Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς σχολίασε από την πλευρά του: «Το κίνητρο είναι το ίδιο για τη νέα χρονιά. Είχαμε ένα πολύ δύσκολο καλοκαίρι αλλά αν δουλέψουμε όπως πρέπει θα κάνουμε μια ομάδα που θα νικά κάθε αντίπαλο» ήταν τα λόγια του «Ζοτς», ενώ όταν ρωτήθηκε για την ενίσχυση των ανταγωνιστών του Παναθηναϊκού στην Ευρώπη μέσω του lock-out, απάντησε:
«Κοιτάμε τη δική μας και πως θα παίξει αυτή. Ο Σμιθ θα έρθει το Σάββατο θα περάσει ιατρικά και θα αποφασίσουμε για την απόκτησή του».
ΠΗΓΗ: sport24.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου