Τελικά αυτοί δεν το παίζουν... Έχουν όντως πρόβλημα...
Και εκεί που πάμε να ξεχάσουμε το πρώτο, ξαφνικά πέφτουμε στο Δεύτερο...Θα ήθελα να γνωρίσω πολύ αυτόν που σκέφτηκε τα σκετσάκια της ΔΑΠ για τις φοιτητικές εκλογές. Σοβαρά τώρα. ΠΟΙΟΥΣ ΦΕΛΟΥΣ ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΜΕ ΡΕ ΔΑΠ??? ΠΟΙΟΥΣ???
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου