Τον ερχόμενο Απρίλιο υπολογίζει ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, ότι θα ξεκινήσουν εκ νέου τα έργα στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, τα οποία έχουν “παγώσει” για οικονομικούς λόγους.
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, η διαπραγμάτευση του υπουργείου Ανάπτυξης με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των πέντε αυτοκινητοδρόμων ολοκληρώθηκε με επιτυχία, και έτσι ξεκινά άμεσα το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης, με τις δανείστριες τράπεζες και την Κομισιόν.
“Το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε θετικά”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης. Το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί στα τέλη του Φεβρουαρίου και μέσα στον Απρίλιο θα ξαναρχίσουν οι εργασίες. Δεν θα γίνουν νέες συμβάσεις, ενώ θα παραμείνει και το ίδιο φυσικό έργο.
Ωστόσο, για οικονομικούς λόγους, αλλά και επειδή προέκυψαν προβλήματα τεχνικής φύσεως, αποφασίστηκε η Ολυμπία Οδός να φθάσει άμεσα μέχρι την Πάτρα, ενώ το υπόλοιπο περίπου 20% του έργου, μέχρι την Τσακώνα, θα μετατεθεί για δύο ή τρία χρόνια μετά. Το ίδιο θα συμβεί και με τον Ε – 65, με το τμήμα Τρικάλων – Γρεβενών. Η ολοκλήρωσή του θα μετατεθεί για δύο ή τρία χρόνια μετά. Ωστόσο, όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός, όλα τα τμήματα θα ολοκληρωθούν και δεν αλλάζει ο αρχικός σχεδιασμός του έργου. Επίσης, διευκρινίστηκε πως δεν αλλάζει η πολιτική των διοδίων, όπως έχει συμφωνηθεί.
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, η διαπραγμάτευση του υπουργείου Ανάπτυξης με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των πέντε αυτοκινητοδρόμων ολοκληρώθηκε με επιτυχία, και έτσι ξεκινά άμεσα το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης, με τις δανείστριες τράπεζες και την Κομισιόν.
“Το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε θετικά”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης. Το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί στα τέλη του Φεβρουαρίου και μέσα στον Απρίλιο θα ξαναρχίσουν οι εργασίες. Δεν θα γίνουν νέες συμβάσεις, ενώ θα παραμείνει και το ίδιο φυσικό έργο.
Ωστόσο, για οικονομικούς λόγους, αλλά και επειδή προέκυψαν προβλήματα τεχνικής φύσεως, αποφασίστηκε η Ολυμπία Οδός να φθάσει άμεσα μέχρι την Πάτρα, ενώ το υπόλοιπο περίπου 20% του έργου, μέχρι την Τσακώνα, θα μετατεθεί για δύο ή τρία χρόνια μετά. Το ίδιο θα συμβεί και με τον Ε – 65, με το τμήμα Τρικάλων – Γρεβενών. Η ολοκλήρωσή του θα μετατεθεί για δύο ή τρία χρόνια μετά. Ωστόσο, όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός, όλα τα τμήματα θα ολοκληρωθούν και δεν αλλάζει ο αρχικός σχεδιασμός του έργου. Επίσης, διευκρινίστηκε πως δεν αλλάζει η πολιτική των διοδίων, όπως έχει συμφωνηθεί.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου