Τη διαπίστωση ότι η εκταμίευση της δόσης δεν είναι αρκετή για να δώσει αναπτυξιακή ώθηση στη χώρα, αλλά χρειάζονται συνολικές παρεμβάσεις, έκανε ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ και του ΕΒΕΑ, κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος μιλώντας σε δημοσιογράφους.
Ο κ. Μίχαλος τόνισε ότι είναι απαραίτητο ένα σύγχρονο, δίκαιο και λειτουργικό φορολογικό σύστημαν ενώ επεσήμανε ότι το μείζον πρόβλημα για την αγορά είναι η υπερφορολόγηση των επιχειρήσεων, αλλά και η αδυναμία των τραπεζών να τους χορηγήσουν τα αναγκαία κεφάλαια κίνησης.
Ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ και του ΕΒΕΑ υπογράμμισε ακόμη ότι τα αποτελέσματα από το νέο συντονιστικό όργανο για το παρεμπόριο είναι τα ίδια με την περίοδο πριν συσταθεί το συντονιστικό κέντρο, ενώ το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν γίνονται καταγγελίες από πολίτες. Παράλληλα επεσήμανε ότι υπάρχουν σημαντικά προβλήματα με τη στελέχωση του οργάνου.
Βραβεία σε μαθητές
Στο μεταξύ τα βραβεία στους μαθητές και στους φοιτητές που διακρίθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Έκθεσης και Συγγραφής Εργασίας που διοργανώνει το ΕΒΕΑ απένειμε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ. Αθανάσιος Κυριαζής.
Κατά την απονομή, ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος ανέφερε μεταξύ άλλων: "Το ΕΒΕΑ έχει καθιερώσει αυτόν τον ετήσιο διαγωνισμό, που πραγματοποιείται με συνέπεια εδώ και χρόνια, με στόχο να συμβάλει στην εξοικείωση της νέας γενιάς με την έννοια και τις αξίες της επιχειρηματικότητας.
Ο ρόλος της εκπαίδευσης είναι ιδιαίτερα κρίσιμος στην προσπάθεια της χώρας μας να οδηγηθεί στην έξοδο από την οικονομική και κοινωνική κρίση που βιώνει τα τελευταία χρόνια. Είναι παράγοντας που θα βοηθήσει στην οικοδόμηση μιας νέας παραγωγικής βάσης, αλλά κυρίως στην καλλιέργεια μιας νέας κουλτούρας όσον αφορά την ανάπτυξη, τη συλλογική και την ατομική πρόοδο.
Σήμερα, σε μια εποχή όπου οι πολίτες και ιδιαίτερα οι νέοι άνθρωποι, διακατέχονται από αγωνία και ανασφάλεια για το αύριο, η εκπαίδευση και η διά βίου μάθηση μπορεί να γίνει πηγή ευκαιριών. Για το λόγο αυτό, πρέπει να τεθούν σε προτεραιότητα η σύνδεση της εκπαίδευσης με τις ανάγκες της αγοράς, η ενσωμάτωση της επιχειρηματικότητας σε όλες τις βαθμίδες και ειδικά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς επίσης και η αξιοποίηση της ιστορικής κληρονομιάς της χώρας με την ανάπτυξη διεθνών προγραμμάτων κλασσικών σπουδών".
Σημειώνεται ότι ο θεσμός των βραβείων καθιερώθηκε από το 1995 με σκοπό να παροτρύνει τους νέους στην ιδιωτική πρωτοβουλία και να προωθήσει την έννοια της επιχειρηματικότητας, γι' αυτό το ΕΒΕΑ κάθε χρόνο διοργανώνει Πανελλήνιο Διαγωνισμό Έκθεσης και Συγγραφής Εργασίας και βραβεύει τους μαθητές και φοιτητές που αριστεύουν.
Φέτος οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του Λυκείου διαγωνίστηκαν στη συγγραφή έκθεσης με θέμα: Τα οξύτερα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας σήμερα και οι ενδεδειγμένες λύσεις και οι φοιτητές των Ανωτάτων και Τεχνικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στη συγγραφή εργασίας με θέμα Μέτρα στήριξης της παραγωγικής ανασυγκρότησης.
Οι μαθητές που διακρίθηκαν είναι:
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΡΟΚΑ (Γ΄ Τάξη - 2ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ «ΠΥΡΟΥΝΑΚΕΙΟ»): 1ο Βραβείο χρηματικού ποσού 1.500 ευρώ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΗΝΙΑΔΗ (Β΄ Τάξη - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΟΥΚΑ): 2ο Βραβείο χρηματικού ποσού 1.200 ευρώ.
ΜΑΡΙΟΣ ΝΟΒΑΚΟΠΟΥΛΟΣ (Β΄ Τάξη – 3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΥΡΩΝΑ): 3ο Βραβείο χρηματικού ποσού 1.000 ευρώ.
Οι φοιτητές που διακρίθηκαν είναι:
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Γ. ΓΙΑΓΚΛΙΣΗΣ (Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πάτρας): 1ο Βραβείο χρηματικού ποσού 2.000 ευρώ.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Δ. ΝΤΑΝΤΑΝΗΣ (Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών): 2ο Βραβείο χρηματικού ποσού 1.500 ευρώ.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ (Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών): 3ο Βραβείο χρηματικού ποσού 1.000 ευρώ.
Ο κ. Μίχαλος τόνισε ότι είναι απαραίτητο ένα σύγχρονο, δίκαιο και λειτουργικό φορολογικό σύστημαν ενώ επεσήμανε ότι το μείζον πρόβλημα για την αγορά είναι η υπερφορολόγηση των επιχειρήσεων, αλλά και η αδυναμία των τραπεζών να τους χορηγήσουν τα αναγκαία κεφάλαια κίνησης.
Ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ και του ΕΒΕΑ υπογράμμισε ακόμη ότι τα αποτελέσματα από το νέο συντονιστικό όργανο για το παρεμπόριο είναι τα ίδια με την περίοδο πριν συσταθεί το συντονιστικό κέντρο, ενώ το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν γίνονται καταγγελίες από πολίτες. Παράλληλα επεσήμανε ότι υπάρχουν σημαντικά προβλήματα με τη στελέχωση του οργάνου.
Βραβεία σε μαθητές
Στο μεταξύ τα βραβεία στους μαθητές και στους φοιτητές που διακρίθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Έκθεσης και Συγγραφής Εργασίας που διοργανώνει το ΕΒΕΑ απένειμε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ. Αθανάσιος Κυριαζής.
Κατά την απονομή, ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος ανέφερε μεταξύ άλλων: "Το ΕΒΕΑ έχει καθιερώσει αυτόν τον ετήσιο διαγωνισμό, που πραγματοποιείται με συνέπεια εδώ και χρόνια, με στόχο να συμβάλει στην εξοικείωση της νέας γενιάς με την έννοια και τις αξίες της επιχειρηματικότητας.
Ο ρόλος της εκπαίδευσης είναι ιδιαίτερα κρίσιμος στην προσπάθεια της χώρας μας να οδηγηθεί στην έξοδο από την οικονομική και κοινωνική κρίση που βιώνει τα τελευταία χρόνια. Είναι παράγοντας που θα βοηθήσει στην οικοδόμηση μιας νέας παραγωγικής βάσης, αλλά κυρίως στην καλλιέργεια μιας νέας κουλτούρας όσον αφορά την ανάπτυξη, τη συλλογική και την ατομική πρόοδο.
Σήμερα, σε μια εποχή όπου οι πολίτες και ιδιαίτερα οι νέοι άνθρωποι, διακατέχονται από αγωνία και ανασφάλεια για το αύριο, η εκπαίδευση και η διά βίου μάθηση μπορεί να γίνει πηγή ευκαιριών. Για το λόγο αυτό, πρέπει να τεθούν σε προτεραιότητα η σύνδεση της εκπαίδευσης με τις ανάγκες της αγοράς, η ενσωμάτωση της επιχειρηματικότητας σε όλες τις βαθμίδες και ειδικά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς επίσης και η αξιοποίηση της ιστορικής κληρονομιάς της χώρας με την ανάπτυξη διεθνών προγραμμάτων κλασσικών σπουδών".
Σημειώνεται ότι ο θεσμός των βραβείων καθιερώθηκε από το 1995 με σκοπό να παροτρύνει τους νέους στην ιδιωτική πρωτοβουλία και να προωθήσει την έννοια της επιχειρηματικότητας, γι' αυτό το ΕΒΕΑ κάθε χρόνο διοργανώνει Πανελλήνιο Διαγωνισμό Έκθεσης και Συγγραφής Εργασίας και βραβεύει τους μαθητές και φοιτητές που αριστεύουν.
Φέτος οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του Λυκείου διαγωνίστηκαν στη συγγραφή έκθεσης με θέμα: Τα οξύτερα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας σήμερα και οι ενδεδειγμένες λύσεις και οι φοιτητές των Ανωτάτων και Τεχνικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στη συγγραφή εργασίας με θέμα Μέτρα στήριξης της παραγωγικής ανασυγκρότησης.
Οι μαθητές που διακρίθηκαν είναι:
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΡΟΚΑ (Γ΄ Τάξη - 2ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ «ΠΥΡΟΥΝΑΚΕΙΟ»): 1ο Βραβείο χρηματικού ποσού 1.500 ευρώ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΗΝΙΑΔΗ (Β΄ Τάξη - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΟΥΚΑ): 2ο Βραβείο χρηματικού ποσού 1.200 ευρώ.
ΜΑΡΙΟΣ ΝΟΒΑΚΟΠΟΥΛΟΣ (Β΄ Τάξη – 3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΥΡΩΝΑ): 3ο Βραβείο χρηματικού ποσού 1.000 ευρώ.
Οι φοιτητές που διακρίθηκαν είναι:
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Γ. ΓΙΑΓΚΛΙΣΗΣ (Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πάτρας): 1ο Βραβείο χρηματικού ποσού 2.000 ευρώ.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Δ. ΝΤΑΝΤΑΝΗΣ (Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών): 2ο Βραβείο χρηματικού ποσού 1.500 ευρώ.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ (Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών): 3ο Βραβείο χρηματικού ποσού 1.000 ευρώ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου