3 Απριλίου 2014

Μπόλαρης: Χωρίς εθνικό στρατηγικό σχέδιο η πώληση του «Μακεδονία»

0 σχόλια
Για το σχέδιο ιδιωτικοποίησης των κρατικών αερολιμένων, στο οποίο περιλαμβάνεται και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, μίλησε το πρωί ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Μάρκος Μπόλαρης, κατά την διάρκεια εκδήλωσης που διοργάνωσε ο σύλλογος υπαλλήλων πολιτικής αεροπορίας.

Ο κ. Μπόλαρης δήλωσε πως «κύριο χαρακτηριστικό της πρότασης για την πώληση του αεροδρομίου είναι το έλλειμμα εθνικού στρατηγικού σχεδίου που αφορά την ανάπτυξη, τις συγκοινωνίες, τις μεταφορές και τον τουρισμό. Λείπει δηλαδή το εθνικό στρατηγικό σχέδιο που χρειαζόμαστε για την ανασυγκρότηση της παραγωγικής βάσης της χώρας και την ανάπτυξη της πραγματικής οικονομίας. Έτσι, αντί να έχουμε μια πρόταση τεκμηριωμένη, έχουμε μια πρόταση πολιτικής αμηχανίας. Μια πρόταση νεοφιλελεύθερης ιδεοληψίας και άκρατης υπηρέτησης συμφερόντων, η οποία δεν λαμβάνει υπόψιν την σοβαρότητα της υποδομής του αεροδρομίου, την κερδοφορία, την σημαντικότατη γεωστρατηγική του θέση στα νότια Βαλκάνια και τις τεράστιες δυνατότητες που έχει το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, όχι μόνο στις συγκοινωνίες αλλά και στον τουρισμό».

Ο κ. Μάρκος Μπόλαρης ανέπτυξε την πρόταση της ανεξάρτητης αυτοδιοικητικής κίνησης "συμμετέχω" για το μέλλον του αεροδρομίου, λέγοντας πως «η πρότασή μας είναι η ένταξη του αεροδρομίου "Μακεδονία" σε ένα εθνικό στρατηγικό σχέδιο που προβλέπει διαδικασίες για την αξιοποίηση και αναβάθμισή του αεροδρομίου, με την συμμετοχή δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην χρηματοδότηση της περαιτέρω ανάπτυξής του. Την υποχρεωτική ένταξη σε ένα επενδυτικό σχέδιο, το οποίο θα προβλέπει την αξιοποίηση των πόρων αεροδρομίου για την ανάπτυξή του και με άλλες χρήσεις, οι οποίες θα αυξήσουν την κερδοφορία, όπως για παράδειγμα συνεδριακά κέντρα, ξενοδοχεία. Και βέβαια η περιφέρεια πρέπει να έχει αποφασιστικό ρόλο στην διοίκηση και στο σχέδιο ανάπτυξης του αεροδρομίου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου