Ο κ. Μπόλαρης δήλωσε πως «κύριο χαρακτηριστικό της πρότασης για την πώληση του αεροδρομίου είναι το έλλειμμα εθνικού στρατηγικού σχεδίου που αφορά την ανάπτυξη, τις συγκοινωνίες, τις μεταφορές και τον τουρισμό. Λείπει δηλαδή το εθνικό στρατηγικό σχέδιο που χρειαζόμαστε για την ανασυγκρότηση της παραγωγικής βάσης της χώρας και την ανάπτυξη της πραγματικής οικονομίας. Έτσι, αντί να έχουμε μια πρόταση τεκμηριωμένη, έχουμε μια πρόταση πολιτικής αμηχανίας. Μια πρόταση νεοφιλελεύθερης ιδεοληψίας και άκρατης υπηρέτησης συμφερόντων, η οποία δεν λαμβάνει υπόψιν την σοβαρότητα της υποδομής του αεροδρομίου, την κερδοφορία, την σημαντικότατη γεωστρατηγική του θέση στα νότια Βαλκάνια και τις τεράστιες δυνατότητες που έχει το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, όχι μόνο στις συγκοινωνίες αλλά και στον τουρισμό».
3 Απριλίου 2014
Μπόλαρης: Χωρίς εθνικό στρατηγικό σχέδιο η πώληση του «Μακεδονία»
Ο κ. Μπόλαρης δήλωσε πως «κύριο χαρακτηριστικό της πρότασης για την πώληση του αεροδρομίου είναι το έλλειμμα εθνικού στρατηγικού σχεδίου που αφορά την ανάπτυξη, τις συγκοινωνίες, τις μεταφορές και τον τουρισμό. Λείπει δηλαδή το εθνικό στρατηγικό σχέδιο που χρειαζόμαστε για την ανασυγκρότηση της παραγωγικής βάσης της χώρας και την ανάπτυξη της πραγματικής οικονομίας. Έτσι, αντί να έχουμε μια πρόταση τεκμηριωμένη, έχουμε μια πρόταση πολιτικής αμηχανίας. Μια πρόταση νεοφιλελεύθερης ιδεοληψίας και άκρατης υπηρέτησης συμφερόντων, η οποία δεν λαμβάνει υπόψιν την σοβαρότητα της υποδομής του αεροδρομίου, την κερδοφορία, την σημαντικότατη γεωστρατηγική του θέση στα νότια Βαλκάνια και τις τεράστιες δυνατότητες που έχει το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, όχι μόνο στις συγκοινωνίες αλλά και στον τουρισμό».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου