6 Σεπτεμβρίου 2011

Το 2012 οι αποζημιώσεις για το πράσινο σκουλήκι

0 σχόλια

Υπομονή έως το 2012 θα πρέπει να κάνουν οι βαμβακοπαραγωγοί για να αποζημιωθούν από τις ζημίες που υπέστησαν από πράσινο σκουλήκι το 2010, ενώ για τις ζημιές από τις βροχοπτώσεις οι αποζημιώσεις του ΕΛΓΑ θα καταβληθούν ....
μέσα στον Οκτώβριο. Τα πορίσματα έχουν βγει για κάποιους αγρότες, όσον αφορά το ποσοστό της ζημιάς, ενώ τώρα αναμένεται η καταβολή των χρημάτων στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.
Οι επιτόπιοι έλεγχοι από τον ΕΛΓΑ δεν πραγματοποιήθηκαν πέρυσι με αποτέλεσμα να υπάρχουν γκρίνιες στον αγροτικό κόσμο. Τα ποσοστά της ζημίας θα αποδοθούν στους αγρότες μέσω των ηλεκτρονικών συστημάτων συγκρίνοντας τις παραγωγές που παρέδωσαν τις προηγούμενες χρονιές. Ένα μέτρο που χαρακτηρίζεται άδικο, από τους αγρότες.
Όσο για την καταβολή των χρημάτων στους αγρότες ο υπουργός αγροτικής ανάπτυξης Κώστας Σκανδαλίδης τόνισε ότι σε ορισμένους θα καταβληθούν το πρώτο εξάμηνο του 2012.
Πάντως, η φετινή χρονιά όσο αφορά την παραγωγή του βαμβακιού χαρακτηρίζεται καλή από τους αγρότες αποφέροντάς τους μία ικανοποιητική σοδειά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου