Θερμή αναμένεται να είναι και αυτή η εβδομάδα που ξεκινά για τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, καθώς καθηγητές και φοιτητές τραβούν το σχοινί στα άκρα και απειλούν με λουκέτα σε ολοένα και περισσότερες σχολές της επικράτειας.
Κι ενώ το ντόμινο των καταλήψεων συνεχίζεται με πάνω από 230 πανεπιστήμια και ΤΕΙ να παραμένουν κλειστά, στο χορό των κινητοποιήσεων μπαίνουν από σήμερα, Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου και οι καθηγητές .....
του ΕΜΠ, οι οποίοι προχωρούν σε 48ωρη απεργία.Κατά τη διάρκεια της ημέρας δε, οι γενικές συνελεύσεις των περισσοτέρων σχολών της χώρας αναμένεται να συνεδριάσουν για να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τις αντιδράσεις τους στο νέο νόμο της υπουργού Παιδείας κ.Άννας Διαμαντοπούλου.Την ερχόμενη Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί και το νέο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, ενώ οι φοιτητές θα συμμετάσχουν επίσης στις διαδηλώσεις που θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη κατά την 76η Διεθνή Έκθεση.
Στην έκτακτη σύνοδό τους την Παρασκευή οι πρυτάνεις εξέδωσαν ψήφισμα, με το οποίο καλούν όλα τα πανεπιστημιακά ιδρύματα να διασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία τους, ενώ δεσμεύτηκαν ότι θα προσφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας για όλες τις ρυθμίσεις του νόμου-πλαισίου που εγείρουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.
ΠΗΓΗ:kentrinews.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου