Παράνομη και ανέφικτη η έξοδος της Ελλάδας από την ΕΕ κατά την Άνκελα Μέρκελ.
«Νομίζω ότι αν το κάναμε, θα μπορούσαμε να ενεργοποιήσουμε το φαινόμενο του ντόμινο που θα ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο για το νομισματικό μας σύστημα», δήλωσε η γερμανίδα καγκελάριος.
Η τήρηση των ελληνικών υποσχέσεων είναι το μόνο που προσδοκά και εκείνη παρά τις εμμονές ....
κάποιων να θέλουν την αποχώρηση της Ελλάδας από την ευρωζώνη: » Το θεωρώ πολιτικά σωστό να αφήσουμε όλες τις χώρες της ευρωζώνης να είναι μέλη», είπε.Εν τω μεταξύ την Τετάρτη αναμένεται και η απόφαση για τη νομιμότητα του περσυνού πακέτου στήριξης στην Ελλάδα από το Ανωτάτο Δικαστήριο της Καρλσρούης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
tsantiri.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου