Τηλεφωνική συνομιλία με τον Πρόεδρο του Ευρωπαικού Συμβουλίου Χέρμαν Βαν Ρόμπεϊ είχε το πρωί ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου.
Η επικοινωνία εντάσσεται στις επαφές του κ. Παπανδρέου με Ευρωπαίους ηγέτες και σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Ηλία Μόσιαλο, είχε ως αντικείμενο την υλοποίηση του μεταρρυθμιστικού προγράμματος της κυβέρνησης και την πορεία ....
των δημοσιονομικών μέτρων.Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, δεν τέθηκε το ζήτημα των εγγυήσεων και ο κ. Ρόμπεϊ εξέφρασε την υποστήριξή του στις προσπάθειες της κυβέρνησης.
Διαβάστε επίσης: Ρόμπεϊ: Απέκλεισε την έξοδο της Ελλάδας από την ΕΕ
ΠΗΓΗ: parapolitika.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου