21 Οκτωβρίου 2011

Έληξε η απεργία των εργαζομένων στην καθαριότητα

0 σχόλια

Έληξε η απεργία των εργαζομένων στην καθαριότηταΑρχίζει απόψε η αποκομιδή των σκουπιδιών

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνάντηση που είχαν οι εργαζόμενοι της ΠΟΕ-ΟΤΑ με τον υπ. Εσωτερικών και το δήμαρχο Αθηναίων Γ. Καμίνη, οι εργαζόμενοι στον τομέα της ...
καθαριότητας πήραν την απόφαση να αναστείλουν τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις και από απόψε ξεκινά η αποκομιδή των σκουπιδιών.

πηγη:http://www.newsbeast.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου