Αρχίζει απόψε η αποκομιδή των σκουπιδιών
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνάντηση που είχαν οι εργαζόμενοι της ΠΟΕ-ΟΤΑ με τον υπ. Εσωτερικών και το δήμαρχο Αθηναίων Γ. Καμίνη, οι εργαζόμενοι στον τομέα της ...καθαριότητας πήραν την απόφαση να αναστείλουν τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις και από απόψε ξεκινά η αποκομιδή των σκουπιδιών.
πηγη:http://www.newsbeast.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου