21 Οκτωβρίου 2011

Τηλεφωνική επικοινωνία Παπανδρέου-Ρομπέι

0 σχόλια

Τηλεφωνική επικοινωνία Παπανδρέου-ΡομπέιΣτο επίκεντρο τα ζητήματα που θα απασχολήσουν τη Σύνοδο Κορυφής

Tηλεφωνική συνομιλία είχαν πριν από λίγο ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, και ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Χέρμαν βαν Ρομπέι, το μεσημέρι της Παρασκευής.Στο επίκεντρο της συνομιλίας τέθηκαν τα ζητήματα, που θα απασχολήσουν τη Σύνοδο Κορυφής της... επόμενης Κυριακής, εν μέσω της συνεχιζόμενης διαφωνίας Μέρκελ-Σαρκοζί για τη διεύρυνση του EFSF.
http://www.newsbeast.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου