21 Οκτωβρίου 2011

" Ο ΔΙΑΔΗΛΩΤΗΣ ΠΕΘΑΝΕ ΑΠΟ ΔΑΚΡΥΓΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ"!!!

0 σχόλια


ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ - ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ  
Καταπέλτης ο γιατρός που συμμετείχε στην προσπάθεια των γιατρών να σώσουν τον άτυχο διαδηλωτή. Διαβεβαίωσε ότι ο διαδηλωτής ήταν απόλυτα υγιής και από την εξέταση που έκανε ως καρδιολόγος προκύπτει ότι πέθανε από διακρυγόνο που έσκασε ακριβώς δίπλα του! Τα...

όσα είπε ο καρδιολόγος στον τηλεοπτικό σταθμό του Mega αποτελούν κόλαφο για τη διορισμένη διοίκηση του νοσοκομείου από το ΠΑΣΟΚ...

πηγη:http://fimotro.blogspot.com 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου