ΣΤΟ 60% ΤΟ "ΚΟΥΡΕΜΑ" ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ"60%" κούρεμα δίνει το
Μega ως εκτίμηση Γερμανών υπουργών που βρίσκονται πολύ κοντά στο περιβάλλον της
Μέρκελ. Όποιο και αν είναι τελικά το ύψος του κουρέματος, σημασία έχει αυτό που επισήμανε ο Πρετεντέρης. Την Κυριακή θα ληφθούν οι αποφάσεις και όχι την...
Τετάρτη. Απλά η Μέρκελ θέλει να ενημερώσει την Γερμανική βουλή και να επιστρέψει την Τετάρτη για να το ανακοινώσει στην Σύνοδο Κορυφής.
πηγη:
http://fimotro.blogspot.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου