14 Νοεμβρίου 2012

Ήρθε για… να μείνει ο Μπανκς!

0 σχόλια

Ήρθε για… να μείνει ο Μπανκς!To gazzetta.gr υποδέχτηκε τον Μάρκους Μπανκς, που ήρθε για να… μείνει και να νικήσει με τον Παναθηναϊκό, αφού έφερε ένα σωρό βαλίτσες, ενώ διάλεξε κι αριθμό φανέλας! 

Ο 31χρονος γκαρντ προσγειώθηκε στις 22:20 στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και μισή ώρα αργότερα εμφανίστηκε ευδιάθετος μαζί με τον ξάδελφό του, αλλά κι αρκετές βαλίτσες!
Ο Μάρκους Μπανκς μπορεί να ήρθε για δοκιμή στον Παναθηναϊκό, ωστόσο, φαίνεται αποφασισμένος να μείνει, αφού πέρα τις πολλές αποσκευές, διάλεξε κι αριθμό φανέλας. Μπορεί να στάθηκε λίγο άτυχος, αφού το «4», που ζήτησε, ανήκει στον Φραγκίσκο Αλβέρτη, το «10» το έχει ο Ούκιτς, το 30 δεν μπορούσε να το πάρει… και τελικά «κλείδωσε» το «15»!
Στις πρώτες του δηλώσεις ο Αμερικανός τόνισε πως νιώθει καλά με την απόφαση που πήρε: «Αισθάνομαι ωραία αν και είμαι λίγο ταλαιπωρημένος από την πτήση. Συζήτησα με την οικογένειά μου και κατέληξα πως είναι το καλύτερο για εμένα να έρθω εδώ αν και πρωταρχικός μου στόχος παραμένει η καριέρα στο ΝΒΑ. Aισθάνομαι καλά από την απόφασή μου να έρθω στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό.
Δεν γνωρίζω πολλά για την ομάδα μου, αλλά ξέρω κάποιους παίκτες όπως τον Ούκιτς που ήμασταν μαζί στο Τορόντο. Ανυπομονώ να γνωρίσω και τα υπόλοιπα παιδιά. Ελπίζω να καταφέρω να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό να πετύχει τους στόχους του. Ήρθα για να νικήσω».
 
Πηγή: gazzeta.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου