13 Νοεμβρίου 2012

Στ. Παναγούλης: Δεν μίλησα για λιντσαρίσματα – Είμαι καθαρός

0 σχόλια

Στ. Παναγούλης: Δεν μίλησα για λιντσαρίσματα – Είμαι καθαρός

Να μαζέψει τη δήλωση που έκανε στη Βουλή να έχουν όσοι υπέγραψαν το Μνημόνιο την τύχη του πρεσβευτή των ΗΠΑ στη Λιβύη επιχείρησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στάθης Παναγούλης.
“Δεν μίλησα για λιντσαρίσματα” είπε μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, πρόσθεσε “είμαι καθαρός” και τόνισε ότι “έπεσαν τηλεφωνήματα πέντε ώρες μετά για να υπάρξουν αντιδράσεις”.
Ο κ. Παναγούλης επεσήμανε ότι αυτό που εύχεται είναι να “καθίσουν στο σκαμνί” όσοι υπέγραψαν το Μνημόνιο.
Απαντώντας στην κριτική που του άσκησε ο Δ. Παπαδημούλης, ο οποίος στο twitter έγραψε ότι ευτελίζεται η Βουλή με τέτοιες τοποθετήσεις, υπογράμμισε ότι κατανοεί οποιαδήποτε κριτική και δήλωσε: Εγώ αγωνίστηκα για να μπορεί να εκφράζει την άποψη του. "Από τον ΣΥΡΙΖΑ δεν μου ζητήθηκαν εξηγήσεις” ανέφερε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου