27 Μαρτίου 2013

Παπαχρήστος: Γιώργο, εσύ έφυγες νωρίς...

0 σχόλια



Μου το έστειλαν χθες. Πρόκειται για απόσπασμα μιας προ διετίας ομιλίας του Γιώργου στη Βουλή σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών (στις 10 Ιουνίου 2011 συγκεκριμένα). Αν...

το μεταφέρω εδώ, είναι γιατί απευθύνεται στο αριστερό αγόρι Αλέξη, που τότε εκπροσωπούσε ένα 4% και έλεγε ό,τι να 'ναι - όχι πως σήμερα που εκπροσωπεί το 27% λέει κάτι διαφορετικό - και είναι πολύ προφητικό. Λέει λοιπόν ο Γιώργος:
«... Ποιος δημοκρατικά εκλεγμένος πρωθυπουργός οποιασδήποτε χώρας θα ήθελε να βγαίνει με τον δίσκο για να μαζεύει λεφτά από άλλες χώρες; Και να τα ακούει κι από πάνω, να ακούει τα σχολιανά του;
Κανένας δεν το θέλει, και σίγουρα ούτε εγώ. Αλλά, αγαπητέ κύριε Τσίπρα, εγώ δεν το κάνω για την πάρτη μου, το κάνω για την Ελλάδα, το κάνω για τον συνταξιούχο, το κάνω για τον εργαζόμενο, το κάνω για τη μικρομεσαία επιχείρηση, το κάνω για τον καταθέτη, το κάνω για τη νέα γενιά.
Σήμερα πονάμε όλοι και θα πονάμε αυτά τα χρόνια που έχουμε μπροστά μας, τα δύο-τρία δύσκολα χρόνια. Αλλά θα ήταν πολύ πιο δύσκολα αν δεν έτρεχα και αν δεν τρέχαμε να πάρουμε αυτά τα χρήματα.
Θέλω να μου πείτε, αγαπητοί συνάδελφοι, με ειλικρίνεια κάποια στιγμή, γιατί το έθεσα και στους αρχηγούς των κομμάτων: Θέλετε ή όχι τα χρήματα αυτά;
Πέστε μου, πέστε το, κύριε Τσίπρα, τα θέλετε ή όχι; Πολύ καθαρά, όχι μισόλογα, θέλετε να τα διεκδικήσω αυτά τα λεφτά ή όχι;
Αν μου πείτε, "άντε φτύσε τους" - τα λέω πολύ πολύ λαϊκά -, αλλά όλοι να το πούνε, όλοι μας να το πούμε εδώ, στη Βουλή, να το κάνω. (...) Αλλά αυτή είναι υπεύθυνη στάση; Θα ήταν πολύ εύκολο να πω αυτό και να κάνω τον ήρωα και να αισθανθώ προς στιγμήν εθνική ανάταση.
Ξέρετε ποια θα ήταν η επόμενη μέρα όμως; Ποια εθνική ανάταση θα αισθανόμασταν την επόμενη μέρα, που θα φεύγαμε από το ευρώ; Που δεν θα είχαμε να πληρώσουμε; Ξέρετε ότι το έλλειμμά μας σήμερα - όχι χθες, σήμερα - είναι όσο ολόκληρη η μισθοδοσία όλων των δημοσίων υπαλλήλων...».
Α, ρε Γιώργο, εσύ τελικά έφυγες νωρίς...


"Στίγμα" (ΝΕΑ)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου