14 Νοεμβρίου 2012

Π. Μουτσινάς: «Δεν είμαι εγώ η μειοψηφία στη ΔΗΜΑΡ αυτή τη στιγμή»

0 σχόλια

Π. Μουτσινάς: «Δεν είμαι εγώ η μειοψηφία στη ΔΗΜΑΡ αυτή τη στιγμή»«Η διάσταση, κομματική πειθαρχία ή παίρνεις τις αποφάσεις σου και φεύγεις, έρχεται κόντρα στη φιλοσοφία της ανανεωτικής Αριστεράς», δήλωσε ο βουλευτής Μαγνησίας της ΔΗΜΑΡ, κ.Πάρις Μουτσινάς ως απάντηση στην προειδοποίηση Κουβέλη, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό του Βόλου. 

«Ο κόσμος θα τρελαθεί, θα μας πάρει με τις πέτρες. Πρέπει να ακούσουμε τον κόσμο και να μιλήσουμε πιο καθαρά. Δεν θα πάρω την ευθύνη του Σαμαρά και του Βενιζέλου», πρόσθεσε ο κ Μουτσίνας.
«Αν προσέξατε, έγινε μια έρευνα, μια δημοσκόπηση, η οποία τί έβγαλε; Ποια είναι τα μεγαλύτερα λένε οι άνθρωποι προβλήματα της χώρας σήμερα, λέγανε η ανεργία, η οικονομία και η λειτουργία των κομμάτων και των πολιτικών. Αυτό τί σημαίνει; Ότι τα κόμματα που φτιάχτηκαν είναι αναντίστοιχα στη λειτουργία τους με τις ανάγκες της κοινωνίας. Και γιατί είναι αναντίστοιχα; Γιατί δεν ακούγονται οι απόψεις, όχι της μειοψηφίας, πολλών, πάρα πολλών σοβαρών μελών. Δεν είμαι εγώ η μειοψηφία στο κόμμα αυτή τη στιγμή. Θεωρώ ότι είναι πάρα πολλοί που σκέφτονται σαν και εμένα, απλά στο δια ταύτα ψηφίζουν και δεν θέλουν να έρθουν σε σύγκρουση», είπε, μεταξύ άλλων, ο βουλευτής.
Διαβάστε περισσότερα από το e-volos.gr εδώ
Πηγή: protothema.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου