15 Μαΐου 2014

Συνέντευξη Δημήτρη Τσαλίκογλου: Οι Σέρρες μπροστά… πιο γρήγορα!

0 σχόλια

tsalikoglou_akros-empisteutikon.gr
- Πώς αποφάσισες καταρχάς να ασχοληθείς με την πολιτική σε μια εποχή που οι περισσότεροι την έχουν απαξιώσει και μάλιστα ενώ είσαι σε νεαρή ηλικία;
Από μικρός έχω μια γενικότερη ανησυχία. Δεν μου άρεσε ποτέ να είμαι απλός παρατηρητής των εξελίξεων. Ούτε να βλέπω να αποφασίζουν άλλοι  για το μέλλον μου. Η δύσκολη εποχή που διανύουμε με φόντο τα τεράστια ποσοστά ανεργίας στους νέους και ένα σκάρτο κομματικό σύστημα στην κυβέρνηση θα έπρεπε να ωθεί όλους να ασχοληθούν με τα κοινά και όχι να τα απαξιώνουν. Ειδικότερα τους νέους, γιατί το μέλλον ανήκει σε εμάς τους νέους ανθρώπους. Εμείς και τα παιδιά μας θα ζούμε στο μέλλον και πρέπει συλλογικά όλοι μαζί να προσπαθήσουμε ώστε να επέλθει η αλλαγή..αν όλοι λέμε  ¨δεν ασχολούμαι¨ όπως χαρακτηριστικά ακούω από πολλούς νέους και όχι μόνο δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.
Όσον αφορά την ηλικία μου είμαι 26 ετών. Ναι μεν σε νεαρή ηλικία αλλά νομίζω στην κατάλληλη για να ασχοληθώ με τον τόπο μου. Είτε είναι αυτό η περιφέρεια  μου είτε η Πόλη μου. Τώρα έχω τις αντοχές ,την όρεξη,τις ιδέες και την επίμονη που χρειάζεται κάποιος που μπαίνει σε αυτούς τους χώρους.
- Γιατί επέλεξες τον συνδυασμό του νυν δημάρχου Πέτρου Αγγελίδη;
Οι λόγοι είναι πάρα πολλοί και για έναν Σερραίο που ζει την πόλη τα τελευταία 20 χρόνια που την θυμάμαι είναι αυτονόητοι..
Πιο απλά..τα τελευταία 20 χρόνια θυμάμαι στην Σέρρες να γίνεται ένα μεγάλο έργο.Η πλατεία ελευθερίας και οι πεζόδρομοι μας..μετά από τότε θυμάμαι μόνο τα τελευταία 3,5 χρόνια που έχει εκλέγει ο νυν δήμαρχος ο Πέτρος Αγγελίδης γίνονται στην πόλη μας κάποια ουσιώδεις πράγματα..Άλλαξε όλη την πόλη και όλα αυτά τα έκανε στην χειρότερη περίοδο,μέσα στην οικονομική κρίση.Δημιούργησε μια παράταξη καθαρά αυτοδιοικητική και ανεξάρτητη από κόμματα, η οποία ξεκίνησε το 2001 και παρολο που ειχε όλα τα χρίσματα απεναντι του δικαιωθηκε από τον σερραϊκό λαό.Στα τριάμησι χρόνια διακυβέρνησης του Δήμου έχει παραγάγει σημαντικό έργο, αν και είχε να αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα, όπως ο Καλλικράτης, η οικονομική κρίση και οι κατακρεουργημένες χρηματοδοτήσεις. Η Επιτυχία, όμως οφείλεται στην προγραμματισμένη και σκληρή δουλεία του Δημάρχου και των συνεργατών του.
Έγινε χρηστή διαχείριση και αντιμετώπισε ως Δήμαρχος όλα τα θέματα με διαφάνεια και ήθος. Λάθη μπορεί να έγιναν αλλά λάθη δεν κάνουν μόνο αυτοί που δεν κάνουν τίποτα.
Υλοποίησε σχεδόν όλα όσα είχε εξαγγείλει στον Σερραικό λαό προεκλογικά και ένα σημαντικό κατ’εμέ ξεχρέωσε το 65% των χρεών στην αγορά των Σερρών που ήταν χρέη προηγούμενων δημοτικών αρχών δίνοντας έτσι μια ανάσα στην σερραϊκή αγορά που σβήνει λόγω της κρίσης.
- Ποια θεωρείς ότι πρέπει να είναι η πρώτη προτεραιότητα σε περίπτωση εκλογής σου την επόμενη ημέρα των εκλογών;
Δεν υπάρχει πρώτη και τελευταία προτεραιότητα. Τα πάντα είναι εξίσου σημαντικά. Έχω βάλει σαν στόχο εάν εκλεγώ είναι να συμβάλω ώστε να υλοποιηθεί όλο το πρόγραμμα που έχει εξαγγείλει προεκλογικά ο Πέτρος Αγγελίδης (http://issuu.com/protovoulia/docs/teliko_programma/1?e=0%2F7107494). Απλά θα δώσω λίγο περισσότερο βάση στην αξιοποίηση προγραμμάτων αγροτικής ανάπτυξης τα οποία αφορούν άμεσα την περιφέρεια μου την άνω Βροντού και όλο τον νομό Σερρών, γιατί ας μην ξεχνάμε ότι είμαστε κατά βάση αγροτικός νομός και ότι σαν Νομός-Δήμος έχουμε έσοδα από τα αγροτικά προϊόντα με αποτέλεσμα καλύτερη ποιότητα ζωής για τους Σερραίους.
- Ποιο είναι το μήνυμα που θέλεις να στείλεις στους συμπολίτες σου σχετικά με την υποψηφιότητα σου;
Υπάρχει μια παράδοση τα τελευταία χρόνια στην πόλη μας, η οποία θέλει τους δημάρχους να μην επανεκλέγονται δεύτερη συνεχόμενη θητεία.
Το μήνυμα λοιπόν που θέλω να στείλω στους συνδημότες μου είναι ότι πρέπει αυτήν τη φορά να σπάσουμε αυτήν την παράδοση και να δώσουμε την εμπιστοσύνη μας στον Δήμαρχο μας τον Πέτρο Αγγελίδη να τελειώσει αυτό που άρχισε. Ένα αξιόλογο έργο για μια καλύτερη πόλη.
- Θα ήθελες να μας κάνεις μια πρόβλεψη για το εκλογικό αποτέλεσμα;
Πέτρος Αγγελίδης
Ο αυριανός δήμαρχος γιατί οι Σέρρες επιβάλλεται να πάνε μπροστά πιο γρήγορα..και με νέους ανθρώπους συνεργάτες μπροστά πολύ πιο γρήγορα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου