1 Σεπτεμβρίου 2011

Χρήματα από παγκάρι εκκλησίας έκλεβε 17χρονος

0 σχόλια
Χρήματα από παγκάρι εκκλησίας έκλεβε 17χρονος
Ένας 17χρονος Αλβανός είναι ο δράστης συνεχών κλοπών από την εκκλησία του Αγίου Αθανασίου στην Πέρδικα Θεσπρωτίας, όπου έμπαινε και αφαιρούσε χρήματα από το παγκάρι.
Η τελευταία κλοπή έγινε προχθές και σήμερα έπεσε στο δόκανο της Αστυνομίας. Συνεργάτης του ήταν ένας 20χρονος Έλληνας και μαζί είχαν αφαιρέσει τρεις φορές από ....
sesisτην εκκλησία, απροσδιόριστο χρηματικό ποσό.
Η Αστυνομία ερευνά τώρα για τυχόν ανάμιξη των δύο νεαρών και σε άλλες διαρρήξεις στην περιοχή.
ΠΗΓΗ: protothema.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου