Συνάντηση με την γραμματέα της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα θα έχει την ερχόμενη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου, στις 2 το μεσημέρι, ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος κατόπιν δικής του πρωτοβουλίας.Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το ΚΚΕ, «σκοπός της συνάντησης είναι η ενημέρωση για τις εξελίξεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ...
τη συναρτημένη με αυτές θέση της ελληνικής κυβέρνησης».πηγη: http://www.tsantiri.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου