Σαφή θέση για τη δίκη του Ακη Τσοχατζόπουλου πήρε ο Θεόδωρος Πάγκαλος προσθέτοντας πως υπάρχουν άνθρωποι στο ΠΑΣΟΚ που τον υποστήριζαν και εξαιτίας των οποίων θα μπορούσε να είχε γίνει και πρωθυπουργός της Ελλάδας.
Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ 99,5, είπε μεταξύ άλλων: «Με ενοχλεί, ως συνταξιούχος δικηγόρος μιλώ, όταν οι εν ενεργεία δικηγόροι κάνουν φιγούρες, κινήσεις για το θεαθήναι. Αυτή η εξώδικος πρόσκληση που πήρα εγώ από τον κ. Κούγια που υπερασπίζεται τον Ακη Τσοχατζόπουλο, είναι εντελώς άνευ αντικειμένου. Κανείς δεν μπορεί να αναγκάσει μάρτυρα υπερασπίσεως να προσέλθει. Μάρτυρα κατηγορίας μπορεί ο εισαγγελέας να εισαγάγει βιαίως. Αν εμένα με αναγκάσουν βιαίως να καταθέσω ως μάρτυρας υπεράσπισης του Ακη, θα τον “θάψω”.
Είναι πολύ εύκολο να πας σε αυτούς που θα στο πουλήσουν (τον εξοπλισμό) και να τους πεις “για να φέρω την εισήγηση αυτή, και να την προωθήσω δραστήρια, έχω ανάγκη από ορισμένα χρήματα”. Είχε και παράπονο (ο Ακης) και μου το είχε πει κατά καιρούς. “Ό,τι και να κάνω, είσαι εναντίον μου”. Υπάρχουν άνθρωποι αυτή τη στιγμή μέσα στο ΠΑΣΟΚ, που είναι τώρα στελέχη και βουλευτές εν ενεργεία, που κάθε φορά που εμφανιζόταν ο Τσοχατζόπουλος, τον υποστήριζαν. Αν οι επιλογές τους είχαν γίνει δεκτές από το ΠΑΣΟΚ, ο Ακης Τσοχατζόπουλος θα είχε γίνει πρωθυπουργός της χώρας. Και δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα είχε κάνει ως πρωθυπουργός της χώρας, σε ποια θέση θα ήταν το κόμμα, το πολιτικό σύστημα και η χώρα γενικότερα».
Ο Θεόδωρος Πάγκαλος αναφέρθηκε και στην υπόθεση Κικίλια: «Θεωρώ αδέξιο το χειρισμό Κικίλια. Αν υπήρχε τέτοιο θέμα, έπρεπε να τεθεί μεγάλο μέρος των οργανισμών αυτών, να γίνουν εισηγήσεις από όλους τους υπουργούς που έχουν πρόβλημα με τον εκπρόσωπο ή πρόεδρο ή επί κεφαλής του κάθε οργανισμού. Θεωρώ ότι δεν έπρεπε να ζητήσει ο υπουργός (την παραίτηση). Επρεπε να πάει στον πρωθυπουργό να πει ότι έχει πρόβλημα με τον Κικίλια. Ο πρωθυπουργός βέβαια κρίνεται. Οταν ο λαός είναι σοβαρός και δεν ψηφίζει φασίστες της Χρυσής Αυγής, τρελιάρες του ΣΥΡΙΖΑ και ψεκασμένους του Καμμένου, κάνει τις επιλογές του, τιμωρεί και επιβραβεύει συμπεριφορές».
Είναι πολύ εύκολο να πας σε αυτούς που θα στο πουλήσουν (τον εξοπλισμό) και να τους πεις “για να φέρω την εισήγηση αυτή, και να την προωθήσω δραστήρια, έχω ανάγκη από ορισμένα χρήματα”. Είχε και παράπονο (ο Ακης) και μου το είχε πει κατά καιρούς. “Ό,τι και να κάνω, είσαι εναντίον μου”. Υπάρχουν άνθρωποι αυτή τη στιγμή μέσα στο ΠΑΣΟΚ, που είναι τώρα στελέχη και βουλευτές εν ενεργεία, που κάθε φορά που εμφανιζόταν ο Τσοχατζόπουλος, τον υποστήριζαν. Αν οι επιλογές τους είχαν γίνει δεκτές από το ΠΑΣΟΚ, ο Ακης Τσοχατζόπουλος θα είχε γίνει πρωθυπουργός της χώρας. Και δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα είχε κάνει ως πρωθυπουργός της χώρας, σε ποια θέση θα ήταν το κόμμα, το πολιτικό σύστημα και η χώρα γενικότερα».
Ο Θεόδωρος Πάγκαλος αναφέρθηκε και στην υπόθεση Κικίλια: «Θεωρώ αδέξιο το χειρισμό Κικίλια. Αν υπήρχε τέτοιο θέμα, έπρεπε να τεθεί μεγάλο μέρος των οργανισμών αυτών, να γίνουν εισηγήσεις από όλους τους υπουργούς που έχουν πρόβλημα με τον εκπρόσωπο ή πρόεδρο ή επί κεφαλής του κάθε οργανισμού. Θεωρώ ότι δεν έπρεπε να ζητήσει ο υπουργός (την παραίτηση). Επρεπε να πάει στον πρωθυπουργό να πει ότι έχει πρόβλημα με τον Κικίλια. Ο πρωθυπουργός βέβαια κρίνεται. Οταν ο λαός είναι σοβαρός και δεν ψηφίζει φασίστες της Χρυσής Αυγής, τρελιάρες του ΣΥΡΙΖΑ και ψεκασμένους του Καμμένου, κάνει τις επιλογές του, τιμωρεί και επιβραβεύει συμπεριφορές».
Την ίδια ώρα με γραπτή του δήλωση ,ο Ακης Τσοχατζοπουλος καταφέρεται εναντίον της ηγεσίας του πασοκ :
Γράφει ο πρώην υπουργός.
Ευθεία και ανενδοίαστη παρέμβαση επιχείρησαν κάποιοι χτες από το ΠΑΣΟΚ σε μια προσωπική μου υπόθεση, που βρίσκεται προς κρίση ενώπιον της Δικαιοσύνης, εκδίδοντας μάλιστα και «καταδικαστική απόφαση» εις βάρος μου !
Έτσι, απλά, οι ηγεσίες του ΠΑΣΟΚ αναζητούν εξιλαστήριο θύμα και άλλοθι επιχειρώντας με αυτή την αγωνιώδη προσπάθεια και ντροπή για το ίδιο, τη μετάθεση των ευθυνών για τον πρωτοφανή εξευτελιστικό καταποντισμό στις πρόσφατες εκλογές.
Ποιοι ντρόπιασαν το ΠΑΣΟΚ, γνωρίζουν καλά στο ΠΑΣΟΚ.
Επισημαίνω όμως στο μόνο κατ΄ όνομα σημερινό ΠΑΣΟΚ, ότι επί σαράντα χρόνια η ζωή μου ήταν μια διαρκής προσφορά στο ίδιο και στην Ελλάδα. Στην ιστορική συγκρότηση, ενδυνάμωση, στη δημοκρατική, προοδευτική, αριστερή λειτουργία και δράση του, για να είναι το ΠΑΣΟΚ κόμμα του λαού.
Επομένως, δεν παραγράφονται με «δηλώσεις» τα παραπάνω, κυρίως όμως δε μπορούν να αμαυρωθούν από αυτούς που μετέτρεψαν ένα μεγάλο λαϊκό Κίνημα σε συνώνυμο του μαρτυρίου του κοινωνικού, οικονομικού και πολιτισμικού χρέους του Ελληνικού λαού.
Γράφει ο πρώην υπουργός.
Ευθεία και ανενδοίαστη παρέμβαση επιχείρησαν κάποιοι χτες από το ΠΑΣΟΚ σε μια προσωπική μου υπόθεση, που βρίσκεται προς κρίση ενώπιον της Δικαιοσύνης, εκδίδοντας μάλιστα και «καταδικαστική απόφαση» εις βάρος μου !
Έτσι, απλά, οι ηγεσίες του ΠΑΣΟΚ αναζητούν εξιλαστήριο θύμα και άλλοθι επιχειρώντας με αυτή την αγωνιώδη προσπάθεια και ντροπή για το ίδιο, τη μετάθεση των ευθυνών για τον πρωτοφανή εξευτελιστικό καταποντισμό στις πρόσφατες εκλογές.
Ποιοι ντρόπιασαν το ΠΑΣΟΚ, γνωρίζουν καλά στο ΠΑΣΟΚ.
Επισημαίνω όμως στο μόνο κατ΄ όνομα σημερινό ΠΑΣΟΚ, ότι επί σαράντα χρόνια η ζωή μου ήταν μια διαρκής προσφορά στο ίδιο και στην Ελλάδα. Στην ιστορική συγκρότηση, ενδυνάμωση, στη δημοκρατική, προοδευτική, αριστερή λειτουργία και δράση του, για να είναι το ΠΑΣΟΚ κόμμα του λαού.
Επομένως, δεν παραγράφονται με «δηλώσεις» τα παραπάνω, κυρίως όμως δε μπορούν να αμαυρωθούν από αυτούς που μετέτρεψαν ένα μεγάλο λαϊκό Κίνημα σε συνώνυμο του μαρτυρίου του κοινωνικού, οικονομικού και πολιτισμικού χρέους του Ελληνικού λαού.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου